26 Şubat 2013 Salı

herkese merhaba:))


hayırlı günler 
yoğun ve yorucu bir haftanın sonunda siparişlerimi yetiştirmiş olmanın vermiş olduğu huzurla yazımı yazıyorum:))
vee işte siparişlerimmm:))

ayraçlarım:)


 defter kaplarım:)




bu gün teslimatı mı yapacağım müşterilerimin yüzlerindeki heyecanı görmek için can atıyorum:))
yakalarım:)



yaparken çok eğlendim, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum, 
herkese tavsiyem mutlaka zevk aldığınız ve sizi dinlendiren şeylerle ilgilenin zaman süper geçiyor:))
sipariş vermek ve iletişime geçmek isteyen arkadaşlar tasarimutfagi@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler:))


10 yorum:

  1. http://cansuandic.blogspot.com/2013/02/stonebabe-hediye-cekilis.html
    Çekilişime beklerim cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Ayraçlarına bayıldımm :) Ne kadar güzel olmuşlar maşallah, keçe de farklı bir sevda olsa gerek.
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel ayraç onlar öylee <3

    ya mail adresi bakındım ama bulamadım albüm bilgisi vermek için. seyhanc@gmail.com adresine merak ettiğin şeyleri yazarsan seve seve cevaplarım.

    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Çok cici,bloğunuzu takibe aldım.banada beklerim.

    YanıtlaSil
  5. bol kazanc dılerım bende yaka yapmaya basladım payet ıslemeyı cok sevdım

    YanıtlaSil
  6. merhaba acaba hobı etkınlıgı ıle ılgılı ırtıbatta bulunaabıldınız mı?

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık, ne hoş şeyler yapmışsın

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. bende çekilişime beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
    Bu tasarımlara bayıldım, ellerinize - emeklerinize sağlık. Hepsi birbirinden güzel ... Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil